تو نگرانم نشو...






















!!...در حسرت اما

!!...گاهی چه زود دیر میشود

      امشب همه چیز رو به راه است 

             همه چیز ارام ارام است باورت می شود....

             دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یک آرامبخش "

                                  تو نگرانم نشو !                 

                  همه چیز را یاد گرفته ام !

                   راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ا م !

                    یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !

    یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم !

                                  تو نگرانم نشو !!         

         همه چیز را یاد گرفته ام !

              یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی انکه تو باشی !

                یاد گرفته ام ....نفس بکشم بدون تو......و بی یاد تو !

                                 تو نگرانم نشو !                             

                                    همه چیز را یاد گرفته ام !

                               یاد گرفته ام که بی تو بخندم.....

                               یاد گرفته ام بی تو گریه کنم...و بدون شانه هایت....!

      یاد گرفته ام که دیگر عاشق نشوم ! یاد گرفته ام که دیگر دل به کسی نبندم....

    و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

                     اما هنوز یک چیز هست ...که یاد نگر فته ام ...

   " که چگونه.....! برای همیشه خاطراتت را از صفحه دلم پاک کنم ...

              این را هم روزی یاد خواهم گرفت

                       " فراموش کردنت را هم روزی یاد میگیریم

                                    تو نگرانم نشو !!                                   

                                           روزی یاد خواهــم گرفت..

                                                      

             



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 / 12 / 1389برچسب:,ساعت 1:3 توسط مهنا|


آخرين مطالب
» نمیبخشمت...
» به سلامتی...
» نیستی...
» اگه نباشی..
» نامرد که میشوی...
» تو...
» نمیفروشم...
» شخصیت شناسی...
» قلب یتیم من....
» باران عشق...
» سال نو مبارک....
» سال نو مبارک..
» چشم ها دروغ نمیگویند...
» غم نگاه اخر...
» تاوان...
» خدایا..
» من به امار زمین مشکوکم...
» خدایا کفرمیگویم..
» اولین روز بارانی رابه خاطر داری؟؟
» منتظر..

Design By : RoozGozar.com